Relacja Live 2010
copernicon_adtaily.png

Na tej stronie będziemy prowadzić relację na żywo z Coperniconu 2010. Póki co bieda, ale z godziny na godzinę będzie tu więcej. Czasem się trafi kumulacja - i posuchy i niusów. Będzie z jajem. Będą focie. Będzie żywo. Potknięciami się nie przejmujcie. Natomiast bardzo gorąco zapraszamy wszystkich, którzy z tej czy innej przyczyny muzą zostać w domach, do śledzenia naszej relacji i innych, pokrewnych, o których damy Wam znać później. Oczywiście równolegle lecimy na FB - niech nas widzą i zazdroszczą - to hasło dnia. Link do Facebookowego Coperniconu.

Przygotowania do imprezy skończyły się dziś późno w nocy, a na niektórych odcinkach trwają nadal. Wierzymy, że przyjeżdżając do nas spotkacie znaną i lubianą krzyżacką zawie… krzyżacki porządek wyrażony w haśle "ordnung must sein". Po co tego tekstu tyle? Bo ten obrazek psuje zamysł i musimy trochę napisać by go opłynąć.

  • 7.41 - jakbyście nie wiedzieli kto jest najważniejszy na Coperniconie to Wam powiem - Tow. Ekspres Do Kawy. Jakieś takie dziwnie brzmiące nazwisko. Zagramaniczne.
  • 7.18 - Czekan wpadł na to, by oprócz innych live zrobić naszego live. Ewidentnie zatem Czekan jest noliv(f)e. O 8 orgowie zaczynają tachać snopki siana :)

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License