Wakacje, gorąco, a u nas praca wre...

Następny: Jezioro...

Dodany: 1279026405|%e %B %Y, %H:%M

Nie myślcie sobie, że korzystamy z wakacyjnej aury i okresu wyjazdów… chcielibyśmy :) Nie mogąc jednak korzystać obecnie z dobrodziejstw pory roku (Czekan twierdzi, że to przekleństwa nie dobrodziejstwa) robimy co możemy by Copernicon 2010 był udanym i niezapomnianym wydarzeniem! Oto garść informacji o tym co się zmieniło od ostatnich newsów. Na stronie poświęconej blokowi larpowemu znajdziecie informacje o trzech nowych wydarzeniach: "Po prostu Miss", "Po trzeciej stronie lustra", "Shadows of Toruń: Początek" - to nie są zwykłe LARPy, to nie są zwykli prowadzący, to są WYDARZENIA. Do nich dorzucamy garść nowych prelekcji: "Angelologia", "Dlaczego kochamy X-MEN?" oraz dla miłośników heraldyki "A zawołania Napiwko, czyli rzecz o heraldyce a rodów wywodzeniu". Jest nam także niezwykle miło poinformować, że do grona festiwalowych gości dołączył Krzysztof "Shaman" Chmielewski - teoretyk larpowy, autor szeregu publikacji za zakresu live-action role playing. Praktyk - wyróżniony m.in. na Worldconie 2006 w Los Angeles i Euroconie 2005 w Glasgow.

Komentarzy: 0

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License