Dev diary czyli co w Coperniconie piszczy :)

Poprzedni: Jezioro...

Dodany: 1279824809|%e %B %Y, %H:%M

O tym jaka za oknem u nas jest pogoda… nawet nie chce mi się pisać. Ale co by nie było, że u nas nie wiele się dzieje pochwalić się czas najwyższy nowościami ostatnich dni. Po pierwsze i bardzo ważne - Copernicon 2010 został objęty patronatem serwisu Polygamia.pl (http://www.polygamia.pl) i bardzo nas to cieszy - we współpracy z Polygamią na jej stronach przeprowadzimy dla Was konkurs (póki co nie zdradzę jaki), w którym do wygrania będą 3 wejściówki na nasz Festiwal. Doskonałą wiadomością jest też fakt, że ruszył się temat gości — na chwilę obecną swoje przybycie potwierdzili nam już Darek Domagalski i Jacek L. Komuda. O kolejnych nazwiskach będziemy sukcesywnie informować. Rozbudował nam się nieco blok RPG, w którym znajdziecie informacje dotyczące Turnieju Mistrza Twierdzy Toruń, prelekcji związanych z RPG, sesji i dyskusji. Przybywa nam też LARPów. "Blood Trek 2", "Arcanum: Wystawa", "Scarface" czy "Luna" — to najnowsze tytuły arcyciekawych LARPów, w które będziecie mogli zagrać na Coperniconie 2010. Konkursy i turnieje to to co tygryski (przynajmniej niektóre) lubią najbardziej. Dlatego w sekcji poświęconej konkursom znajdziecie kolejne ciekawe pozycje — Konkurs łuczniczy, Konkurs ogólnofantastyczno-literacki czy konkursy organizowane specjalnie przez nas — Konkurs literacki oraz Konkurs plastyczny. Warto się z nimi zapoznać i działać :) Jeśli zaś chodzi o turnieje to mamy dla Was pozycję kultową - Turniej Snot-Balla. Bo przecież każdy chce na półce z trofeami mieć głowę… trolla. I na koniec informacja o naszej Grze miejskiej — kliknijcie tu i śledźcie pojawiające się już o niej informacje. Zachęcamy też do poznawania historii Torunia :) Będzie Wam nieco łatwiej w Grze brać udział. TO by było dziś na tyle. Pracujemy dalej a Wam życzymy nieco ochłody :)

Komentarzy: 0

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License