Witamy na stronie Festiwalu Gier i Fantastyki "Copernicon 2010"!

Na tej stronie znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje związane z Festiwalem Gier i Fantastyki "Copernicon 2010". Główne menu nawigacyjne znajduje się na szczycie strony.

Festiwal "Copernicon 2010" to powrót do legendarnej i prastarej nazwy pierwszego (który odbył się w Toruniu) ogólnopolskiego konwentu fantastyki i gier RPG. Sięgamy do sprawdzonej nazwy kojarzącej się jednoznacznie z naszym miastem, wracamy do zaprawionej w bojach jakości i ekipy, która nawet w tak krótkim czasie może stanąć na głowie i przygotować dla Was spotkanie niezwykłe w magicznej scenerii Torunia. "Copernicon" wraca do życia w dniach 15-17 października 2010 r. i odbywać się będzie w kompleksie Zespołu Szkół nr 10 (X liceum ogólnokształcące) w Toruniu.

NAPISZ NAM CO MYŚLISZ O COPERNICONIE 2010!

ZAPRASZAMY!!!

Nasza witryna będzie stale aktualizowana — zapraszamy więc byście tu wracali :)

kawerna.jpg

Portal kawerna.pl jest Patronem Głównym Festiwalu Gier i Fantastyki "Copernicon"

Najnowsze wieści

Dodano: 03 Jul 2010 16:44

W dniu dzisiejszym zakończyliśmy rozmowy z portalem "Paradoks" (http://paradoks.net.pl), których efektem jest nawiązanie współpracy z naszym Festiwalem i objęcie go patronatem medialnym przez portal. To już kolejny po Torronto, Dragonfans i Nowej Fantastyce patronat medialny nad naszą imprezą. Liczymy, że dzięki temu wieści o Coperniconie 2010 dotrze do szerokiej rzeszy fanów gier, literatury i fantastyki.

Komentarze: 0

Dodano: 02 Jul 2010 15:38

Dzisiejszego dnia na naszej stronie zaszło parę drobnych zmian. Po pierwsze uruchomiliśmy forum - jest ono dostępne z menu głównego. Po drugie system newsów zastępuje wysłużony feed facebooka :D Na facebooka zapraszamy z poziomu widocznych powyżej ikon społecznościowych. Pojawił się link w menu do Tygodniówki 2010, która jest imprezą organizowaną przez zaprzyjaźniony z nami KF Zardzewiały Topór. Zapraszamy na forum i do odwiedzania naszej witryny. Nowych informacji wciąż przybywa.

Komentarze: 0

strona 5 z 5« poprzednia12345

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License